Black Street Star


Firemní prezentace

Základem každé společnosti, která chce být svými zákazníky uznávaná, je tvorba správné firemní prezentace. Záměrně jsme použili slůvko správné, protože nejednu firemní prezentaci lze označit za tak nepovedenou, až má na své klienty zcela opačný účinek.

Proč si dát záležet na firemní prezentaci?

Firemní prezentace není jen nějaká formalita, která zkrátka se vznikem firmy souvisí. Nestačí založit strohé webové stránky, vložit na ně kontakty a říct si, že to stěžejní jste svým zákazníkům zpřístupnili a šmitec. Vaši klienti Vás vidí právě díky prezentaci, kterou jim nabídnete. Nevidí Vaše kanceláře, Vaše zaměstnance apod. Vidí to, co jim ukážete, proto není na místě firemní prezentaci podcenit.

Webová firemní prezentace

Společnost lze prezentovat mnoha způsoby. My se však zaměříme na ten internetový, a to konkrétně na webové stránky. Webové stránky musí být především seriózního rázu. Žádný uživatel nesetrvá na stránkách které připomínají změť pohyblivých obrázků, jsou plné vyskakovacích panáčků a co se týče barev, připomínají laserovou show. Samozřejmě záleží na tom, v jakém oboru podnikáte a jaké služby či výrobky nabízíte. Avšak ani pokud vlastníte hračkářství, neznamená to, že Vaše stránky musí být „přeplácané“. Vše musí mít svůj řád. Základem je dobrá orientace na stránkách. Zákazník musí jasně vidět, kde nalezne nabídku produktů, kontakty, historii společnosti atd. Věřte, že nikdo nemá čas na zdlouhavé hledání. Nejeden internetový uživatel volí taktiku „nevidím, odcházím“.

Stránky by měly být jednoduché

ale zároveň originální. Že Vám tato kombinace připadá nemožná? Pro experty, kteří se na firemní prezentace zaměřují už nějaký ten pátek, to není žádný přetěžký úkol. Firemní prezentaci formou webových stránek umí vytvořit Vám na míru, přehledně, seriózně a ještě k tomu tak, aby lahodila oku zákazníka.

Máte fotografie svých prací či produktů?

Neschovávejte je. Vložte na svůj web fotogalerii, kde mohou zákazníci zhlédnout, co nabízíte. Prezentujte se nejen slovy, ale také ukázkami. Dejte si záležet jak na obsahu, tak na grafice. Už výše jsme zmínili, že barevná přeplácanost není vhodná. Volte barvy, které ladí s Vaší firemní identitou. Co se týče stránky obsahové, vytvořte ji přehledně. Zapomeňte na jednolitý text a vkládejte trefné nadpisy, podnadpisy a oddělujte jednotlivé odstavce. Co je vůbec zásadní, optimalizujte své stránky pro vyhledávače. Zvolte klíčová slova tak, aby se uživateli internetu zobrazila při vyhledávání Vaše stránka na předních pozicích.

PR články

Prezentovat svou firmu na internetu můžete také za pomoci PR článků. Nechte si napsat článek přímo na míru. Uveďte do něj, čím se zabýváte, co nabízíte a čím jsou vaše služby okolí prospěšné. Popište svou činnost a její využití. Článek by měl čtenáři přinést zajímavé a praktické informace.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace