Black Street Star


Grafické návrhy webových stránek

Webové stránky vlastní dnes již velká většina firem, ať už rozsáhlejších či menších. Děje se tak z důvodu lepšího zpřístupnění nabídky služeb potenciálním zákazníkům. Ovšem není webová stránka jako webová stránka. Nestačí na ni vložit jen stručné základní informace, kontakty, jeden obrázek a hotovo. Stránka musí návštěvníka upoutat, a to jak obsahem, tak grafikou.

Jak by měla vypadat webová stránka?

Z vlastní zkušenosti vím, že jakmile člověk vstoupí na jakoukoliv webovou stránku, v prvních pěti vteřinách se zaměří nejdříve na celkovou grafiku. Teprve poté začne pročítat jednotlivé informace, jež stránka obsahuje. Tím není myšleno, že by měla být grafická část upřednostňována před obsahovou. Bez kvalitního obsahu může přijít jakkoliv zajímavá grafika vniveč. Musíme se však zaměřit na to, aby návštěvník po prvotním zhlédnutí úvodní stránky webu, neodešel po chvilce pryč. Jakmile ho zaujme celkový design, bude se zajímat také obsah. Lidský zrak je mocný nástroj, proto je třeba brát jeho sílu v potaz. Vytvoření grafického návrhu webové stránky však není věcí, kterou člověk zvládne za hodinu. Tedy alespoň, pokud chce, aby stránky přilákaly nové zákazníky. Vše má svá pravidla. Návštěvníkova pozornost by měla být upoutána příjemným a zajímavým designem.

Grafika webových stránek

Dříve, než začne být grafika stránek tvořena, si musí dotyčný v hlavě srovnat několik aspektů, které budou hrát důležitou roli. Komu jsou webové stránky určeny? Kdo bude nabízené služby a produkty nejvíce využívat? Jinak bude vypadat stránka o autech a jinak stránka s nabídkou těhotenského oblečení. U první si můžeme dovolit živější a možná i provokativnější provedení a u druhé naopak musí grafika působit klidně a jemně. Celkově však musí být veškeré stránky, bez ohledu na zaměření, především přehledné. Změť barev a obrázků ničí pozornost neupoutá. Právě naopak. Návštěvník se nechce ocitnout v duhovém bludišti, které k sobě nikterak neladí. Ideální je zvolit dvě až tři barvy, které se nebudou vzájemně přebíjet.

Druh písma

Stejně tak ucelené musí být i písmo. Jeden druh písma bude tvořit nadpisy a druhý text. Co se týče obrázků, nedoporučuje se příliš volit pohyblivé. Nemusíte je zavrhnout úplně, ale pokud to není nezbytné, raději se jim vyhněte. Pohyblivé obrázky působí na stránkách rušivým dojmem.

Vytvoření návrhu grafiky webových stránek

Ne každý má cit pro barvy a pro celkovou sladěnost jednotlivých prvků. Proto existují firmy, které se právě na grafické návrhy webových stránek specializují. Přizpůsobí se činnosti firmy, nabízeným službám apod. Mají zkušenosti s tím, co na uživatele internetu působí dojmem kladným a co naopak záporným. Jestliže je firma na svém úplném počátku, navrhnou jí kromě grafiky webových stránek také logo, reklamní letáky, vizitky atd. Návrhů vytvoří vždy více, aby měl dotyčný možnost si vybrat.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace