Black Street Star


Návrhy firemní identity

Zakládáte firmu a potřebujete jí dát tvář? Nebo již firmu vlastníte, ale její styl není ucelený? Dejte své firmě její vlastní a jedinečnou identitu.

Co je firemní identita?

Firemní identita (corporate identity) je v podstatě celá její grafická podoba, pod kterou vystupuje. To znamená, že pokud zakládáte zcela novou společnost, je třeba vytvořit logo, pod nímž se bude prezentovat, zvolit typografii, barevné provedení, navrhnout vizitky, razítka, reklamní předměty atd. Zkrátka firmu musíte obléci do šatů, ve kterých se bude objevovat po celou dobu své existence. Samozřejmě se mohou časem provádět změny, ale pokud by se jednalo o již zajetou firmu, která má v podvědomí lidí své místo, neměly by být příliš razantní.

Firemní styl musí být především jednotný

Pokud zvolíte konkrétní písmo, jež bude použito u sloganů Vaší firmy apod., nesmíte za týden použít jiné. Síla firemní identity je především v ucelenosti a sladění. Vše k sobě musí dokonale padnout. Při zakládání každé firmy je stěžejním prvkem návrh logotypu.

Firemní logo

Právě logo upoutá pozornost zákazníků jako první. Musí být jednoduché, dobře zapamatovatelné, originální, při zmenšení dobře rozpoznatelné, a naopak nesmí být přeplácané a hýřit všemi barvami. Znak Vašeho loga může, ale také nemusí souviset s činností Vaší firmy. Při výběru barev by naopak působení firmy v úvahu být bráno mělo. Pokud někdo provozuje módní butik s oblečením pro teenagery, nebude grafika firmy v ponurých barvách. Pokud naopak někdo vlastní kamenictví, nezvolí si pro design svých webových stránek, vizitek atd. barvu růžovou.

Reklamní předměty

Ve stejném duchu, jako jsou firemní tiskoviny (vizitky, razítka, obálky…), se musí nést také reklamní předměty, pokud je hodláte při své propagaci využívat. To znamená, že pokud od Vás zákazník dostane hrníček či tričko s potiskem, musí mu být hned při prvním mrknutí jasné, že se jedná o Vaši firmu.

Grafický manuál

Všechno, co jsme si zde shrnuli, od logotypů po trička, bývá uvedeno v grafickém (design) manuálu. Jestliže se rozhodnete pro tvorbu grafické podoby využít služeb specializované firmy, vypracuje Vám právě zmíněný manuál. Kvalitní firma Vám do manuálu uvede několik různých variant. To znamená více barevných kombinací, více logotypů, typů písma atd. Kvalitní a vhodné vytvoření firemní identity pro Vás znamená nejen zájem klientů, ale také vzbudíte pozornost obchodních partnerů.

Tvorba nové firemní identity

Pokud jste si jisti tím, že jste při tvorbě firemní identity několik let zpátky šlápli úplně vedle, vytvořte zcela novou. I když jsou Vaše služby či výrobky kvalitní, špatně zvolená identita Vás může ze zorného úhlu zákazníků odsunout na druhou kolej. Oživte ji originalitou a jednoduchostí.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace