Black Street Star


Návrhy propagačních materiálů

Každá společnost by se měla stále před svým okolím nějakým způsobem zviditelňovat. Nabízíte nový produkt? Plánujete prodejní akci? Potom byste si měli dopředu řádně promyslet, jakou propagaci zvolíte.

Jak na propagační materiály?

Volba a návrh propagačních materiálů není nikterak jednoduchá záležitost. Nejde jen o to, že necháte natisknout letáky s nápisem Sleva, a máte hotovo. Je třeba si uvědomit, že se jedná o Vaši propagaci, o Vaše peníze a především Vaši budoucnost. Pokud tvorbu propagačních materiálů, jak se říká, „odfláknete“, může to mít na Vaši společnost neblahý dopad. Pokud navrhnete materiály příliš v nudném stylu, lidé Vás snadno přehlédnou. Pokud bude návrh nevhodný, provokativní apod., může potenciální zákazníky odradit, a to nejen pro tentokrát, ale i do budoucna.

Jak ale zvolit tu správnou zlatou střední cestu?

Nejlepším řešením je najmout si na návrh propagačních materiálů odborníky. Svět marketingu je pro ně denním chlebem a vědí přesně, co a jak na okolí působí.

Jednotná firemní identita

Podstatným bodem tvorby všech propagačních materiálů je, aby byly sjednocené s Vaší firemní identitou. To znamená, že pokud máte určeny barvy, které Vaše společnost používá na svých webových stránkách (barva loga, barva nadpisů apod), musí být tato barevná kombinace dodržována také u propagačních materiálů. Dodržena musí být taktéž typografie. Pokud svěříte návrhy reklamních předmětů odborné firmě, nemůže se stát, že by se ve výsledku odchylovaly od Vaší firemní identity. Vše bude sladěné. Při zadání zakázky doložíte firmě Vaše logo, obrázky a barvy.

Pokud si budete chtít nechat navrhnout např. letáky či katalogy, dodáte také text, který by na nich měl být obsažen. Firma bude s těmito podklady pracovat tak, aby vytvořila ideální konečnou verzi, jež bude pro zákazníky zajímavá a přitáhne jejich pozornost. Zohlední také Vaše přání, zda máte zájem o speciální efekty či nikoliv, jaký druh papíru či formát preferujete apod. Kromě samotného návrhu Vám totiž firma může letáky, katalogy, brožury… vytisknout, a to jak ve formě barevné, tak černobílé. Pokud svou vlastní firemní identitu (corporate identity) nemáte, firma Vám jim navrhne se vším všudy včetně toho stěžejního – logotypu.

Účel propagačních materiálů

Návrhy se budou také lišit podle toho, za jakým účelem jsou tvořeny – zda se jedná o celkovou propagaci firmy, nebo např. o upozornění na firemní akci, nový výrobek atd. Za propagační materiály jsou rovněž považovány hrníčky, trička, propisky aj. s logem Vaší firmy a sloganem. V tomto případě musíme podotknout, že nic člověka nepotěší víc, než když něco dostane zadarmo.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace