Black Street Star


Návrhy vizitek

Ať už jste na jednání, oficiální či neoficiální schůzi apod., vždy na závěr předkládáte jednu malou, ale důležitou věc, a tou je vizitka. Vizitky už však v dnešní době nejsou jen výsadou firem, soukromých podnikatelů a živnostníků. Vedle vizitek takzvaně firemních vznikají vizitky osobní.

Návrhy firemních vizitek

Každá firma vlastní spolu s jinými materiály, jako jsou firemní razítka, katalogy, letáky apod. především vizitky. Pokud ne, je něco špatně. Vizitka slouží k předání základních informací o Vás institucím či jednotlivcům, s nimiž chcete spolupracovat. Jen stěží si někdo Vaše firemní telefonní číslo napíše na ruku, když zrovna u sebe nebude mít kus papíru. Pokud plánujete, že si firemní vizitku necháte navrhnout, víte, jak by měla vypadat? Když se zaměříme na grafickou stránku, musí být Vaše vizitka jednotná s Vaší firemní identitou. To znamená, že musí obsahovat Vaše logo a být sladěna s firemními barvami. Po stránce obsahové na ní musí být uveden název společnosti či jméno, adresa působení, telefonní kontakt, e-mail, popřípadě fax a další kontakty, které upřednostňujete.

Firemní vizitka

nesmí být nikterak křiklavá a extrémně výrazná. Seriózní firma musí vlastnit také seriózně vypadající vizitku.

Návrhy osobních vizitek

Jak bylo řečeno v úvodu, vizitky dnes užívají lidé také k osobní potřebě. Nikdy nevíte, kdy budete chtít někomu umožnit, aby Vás kontaktoval. Osobní vizitky nejsou rozhodně považovány za zbytečnost. Na rozdíl od firemních si u nich můžete dovolit odváženější provedení. Zvolte barvy a obrázky, které Vás vystihují. Osobní vizitky mohou být vtipné a neotřelé. Naleznete na nich často obrázky oblíbených zvířat, činností nebo také rovnou fotografie. Osobní vizitka obsahuje jméno, telefonní číslo a většinou také e-mail. Někdo volí i uvedení čísla ICQ či skypu. Ti největší vtipálci umístí místo jména například přezdívku, pod kterou je oslovuje okolí. Zkrátka, při návrhu osobní vizitky se fantazii meze nekladou.

Zhotovení návrhu vizitky

Pokud máte v hlavě představu, jak by měla Vaše vizitka zhruba vypadat, ale sami si do její tvorby netroufáte, oslovte odborníky přes grafické návrhy. Samotné obrázky jim můžete buď dodat a oni Vám je do vizitky zakomponují, nebo jim sdělíte svou představu a oni už vhodný obrázek dodají. V případě osobních vizitek zájemci někdy využívají nabídky už hotových šablon. Je třeba ale počítat s tím, že Vámi vybranou šablonu používá jako vizitku více lidí. Firma, u níž si necháte návrh vizitky zhotovit, Vám nabídne více variant. Každý klient by měl dostat možnost výběru té, která mu nejvíce padne do oka.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace