Black Street Star


PR články

Existuje mnoho způsobů propagace na internetu. Ne všechny jsou však účinné. Jak docílit toho, aby Vaše společnost byla na internetu vidět více než společnost konkurence? Zkuste vsadit na PR články.

Propagace formou PR článků

Už jste o článcích PR slyšeli, ale nevíte přesně, jaká pozitiva by Vám mohly přinést? V tom případě zpozorněte, protože využití PR článků pro Vás může být více než užitečné. Internet je místem, které obsahuje spleť firemních webových stránek, e-shopů a nabídek služeb všeho druhu. Jak však zajistit, aby byla co největší šance, že uživatel navštíví právě Vaši stránku? Propagace je jednou ze základních činností, které byste měli věnovat svou pozornost.

Dejte o sobě vědět

Informujte potenciální klienty o tom, že máte co nabídnout, že Vaše produkty či služby jsou kvalitní a spolehlivost společně s individuálním přístupem k zákazníkovi je samozřejmostí. Vše zmíněné a také mnoho dalšího lze uskutečnit právě díky článkům PR.

Jak vypadá PR článek?

PR článek je článek o Vás, Vaší společnosti a provozované činnosti. Pouze na Vás také záleží, jaké informace bude obsahovat, zda bude pojatý spíše stručně, či naopak bude rozsáhlejší a s detailnějším popisem. Jedná se o článek, který je uzpůsoben Vám na míru. PR článek by měl především zaujmout čtenáře tak, aby se jej přečetl až do konce. Čtenářům musí nabídnout poznatky, které jsou pro ně přínosné a praktické. Také je třeba brát v úvahu to, kdy bude článek zveřejněn. Pokud vlastníte obchod s lyžařskými potřebami, pravděpodobně jej nebudete uveřejňovat na jaře, ale vsadíte na podzim. Mělo by být myšleno na spoustu aspektů, které se PR článku týkají. Jak jsme již zmínili výše, článek musí být po obsahové stránce přínosný. Po stránce formální musí být pozornost věnována například správnému rozdělení odstavců, a to tak, aby se čtenář v textu mohl bez problémů orientovat. Stěžejní je výběr klíčových slov. Díky vhodně zvoleným klíčovým slovům zvyšujete šanci, že se potenciálnímu zákazníkovi objeví Váš článek ve vyhledávači na horní pozici. Vůbec nejpodstatnějším je vložení zpětných odkazů na Váš web. Pomocí zpětných odkazů se může čtenář přemístit z článku rovnou na Vaše oficiální stránky a objednat si službu, která byla v článku uvedena a popsána.

Kdo mi napíše PR článek?

PR článek si můžete napsat sami, ale vhodnější je přenechat jeho tvorbu odborníkům. Ti Vám článek zpracují přesně podle Vašeho přání. Budete mít jistotu o správnosti nejen obsahové, ale také stylistické a pravopisné. Co se týče počtu článků, nemusíte volit pouze jeden. Pokud se rozhodnete například pro tři, neměly by obsahovat totožná klíčová slova apod. PR články mohou být také umístěny na více webech.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace