Black Street Star


Tvorba bannerů

Internetová reklama je jedním z nejčastějších způsobů propagace, ke kterému se společnosti uchylují. A vězte, že moc dobře vědí, proč tak činí. Internet hýbe světem. Co není na internetu, jako by nebylo. Zdá se Vám to přehnané? Nikoliv.

Proč zvolit bannerovou reklamu?

V současnosti se setkáváme s názorem, že bannerové reklamy už nejsou tak populární, jako tomu bylo dříve (především v druhé polovině devadesátých let dvacátého století a na počátků století jednadvacátého). Ano, uživatelé internetu si vytvořili jakousi imunitu vůči bannerům a jejich výskyt na webových stránkách mnohdy nevnímají. Musíme si ale uvědomit, že není banner jako banner. Proč se většina společností stále obrací k bannerové reklamě? Protože, pokud ji vytvoříte „správně“, plní svůj účel dokonale.

Bannerová reklama

nesmí být vtíravá, ale zároveň na sebe musí poutat pozornost. Při její tvorbě je třeba velmi pečlivě zhodnotit výběr obrázků, barevné sladění apod. Dobře vytvořený banner může sloužit jako silný nástroj propagace. Ne každý si však na jeho tvorbu troufá a není divu, vzhledem k výše zmíněné „bannerové situaci“. Právě pro ty, kteří chtějí bannerovou reklamu vytvořit, ale neví jak na to, jsou zde profesionálové, jež se na tvorbu bannerů specializují. Přihlédnou k Vaší vizi a sdělí tipy, které činí banner pro uživatele internetu zajímavým a tím pádem „hodným jejich kliknutí“. Pokud bude banner umístěn přímo na Vašem firemním webu, vezmou v potaz také Vaši firemní identitu. Záleží však na tom, jaký bude účel banneru. Zda má propagovat Vaši společnost všeobecně, či zda má upozornit na určitou aktuálnost apod.

Velikost a grafické formáty bannerů

Při tvorbě bannerů máme na výběr z několika jejich typů. Rozlišujeme je jak podle velikosti, tak podle grafického formátu. Chcete mít banner se statickým obrázkem? Či je pro vaši potřebu vhodnější banner s animací? Velikost a grafický formát patří k základním aspektům, kterým je třeba věnovat pozornost. Co se týče velikosti, existuje několik rozměrů, které se dnes považují za standardní. Patří mezi ně velikost 468 x 60px (Full banner), 728 x 90px (Leaderboard), 250 x 250px (Square), 125 x 125px (Square button) a 120 x 600px (Skyscraper). Tím samozřejmě výčet nekončí. Velikost banneru si můžete zvolit také libovolně.

Z grafických formátů zmíníme především JPG, GIF a Flash. Nejlevnějším a nejmenším z těchto formátů je JPG. Jeho výhodou je, že se rychle načítá i na mobilu. Neumožňuje však pohyblivost obrázků. Formát GIF je větší než JPG a volí se jak pro bannery statické, tak pro ty s animací. Formát GIF však nereaguje na pohyb myši – na rozdíl od posledního zmiňovaného, formátu Flash. Pokud toužíte po bohatých animacích, chcete použít zvuk či video, je pro Vás formát Flash tím správným kandidátem. Musíte však počítat s vyšší cenou. Nevýhodu formátu flash je to, že ho nepodporuje společnost Apple.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace