Black Street Star


Věrnostní systémy

Máte založenou firmu, prodáváte kvalitní produkty, vytvořili jste firemní webové stránky a rozšířili prodej formou e-shopu. Hotovo. Vše stěžejní je provedeno, teď už jen čekat až se začnou hrnout zákazníci. S jistotou můžeme říci, že to nestačí. Firem s podobnými produkty, jaké nabízíte Vy, je spousta. Jak přesvědčíte zákazníky, aby nakoupili právě u Vás? Co jim dáte „navíc“?

Jak si udržet zákazníky a získat nové?

Tak s tím si láme hlavu nejedna společnost. Svět marketingu je neustále v pohybu a společně s ním musíte být i Vy. Je třeba přicházet stále s něčím novým a ubezpečovat své klienty o tom, že jste tu pro ně. Nestačí „vložit“ na e-shop nabídku zboží a pak děj se vůle boží. E-shopů na internetu roste jako hub po dešti a zákazníci jsou si vědomi toho, že si mohou vybírat. Jak zajistit, aby si vybrali právě ten Váš? Ubezpečte je o tom, že si vážíte jejich přízně, že jsou pro Vás nejdůležitějším článkem a Vaše produkty jsou tu jen pro ně. Oni Vám to oplatí tím, že u Vás nakoupí. Samozřejmě nemusí jít jen o zákazníky, ale také o obchodní partnery apod. Jak si zajistit jejich věrnost? Posledním slůvkem jsme napověděli – pomocí věrnostních systémů.

Využití věrnostních systémů

Princip věrnostního systému spočívá v tom, že nabídnete zákazníkům určitý bonus za to, že u Vás nakoupí. Může se jednat o různé dárky zdarma či vzorky nejnovějších produktů, o slevové kupony, slevy při nákupu nad určitou finanční hodnotu, poukazy apod. Často je také nabízena zákaznická karta, na kterou jsou po každém nákupu přičteny body. Na základě nasbíraných bodů si pak může zákazník např. vybrat slevu při dalším nákupu nebo zvolí dárek zdarma, pokud je taková nabídka.

Jedná se o vzájemné udržování vztahů mezi zákazníkem a prodejcem

či prodejcem a jeho obchodními partnery. Pokud bude mít klient na výběr z více firem se stejnými poskytovanými službami či nabídkou produktů, rozhodne se pro tu, která mu nabízí určité výhody. Zákazníci mají díky věrnostním systémům také větší motivaci k nákupu. Pokud je nabízen věrnostní program ve formě zákaznické či klubové karty, předchází jejímu získání většinou registrace klienta. V takovém případě je nutné klienta ubezpečit o ochraně osobních dat. Spousta lidí věrnostní karty odmítne právě z toho důvodu, že nechce vyplňovat své jméno, bydliště atd.

Buďte zde pro své klienty

Vytvoření věrnostního systému rozhodně není ztrátou času. Naopak přináší výhody oběma stranám. Utužujte vztahy se svými klienty a předběhněte tak konkurenci. Lidé si na věrností systémy začínají zvykat čím dál více. Proto nebuďte pozadu a neztraťte své věrné zákazníky.

Využití a cíle

Public relations se využívají v těchto případech:

  • podpora prodeje
  • udržení reputace
  • získávání zpětné vazby
  • odvracení útoků
  • zlepšení informovanosti
  • zvýšení motivace

Kontakt

Black Street Star s.r.o.

Ostrava - Třebovice, Zemědělská 5295/6, PSČ 722 00

info@blackstreet.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Firemní prezentace - Návrhy firemní identity - SEM (search engine marketing) - Rezervační systémy - Grafické návrhy webových stránek - Provizní systémy (affiliate) - Věrnostní systémy - Návrhy propagačních materiálů - Exporty do katalogů zboží.cz - Internetová fóra a diskuze - Návrhy vizitek - Webhosting - Tvorba bannerů - Správa a registrace domén - Inzertní servery - PR články Informační portály - Bannery, které prodávají - Internetové aplikace na zakázku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace